Friday, June 17, 2011

AGM PSSGM SESI MEI - OCTOBER 2011


14 Jun 2011, Selasa.

Annual General Meeting (AGM) Persatuan Silat Seni Gayong Malaysia UiTM Johor telah dijalankan dengan teratur dan jayanya di SL104-SL107. Bermula jam 9.00 malam dan berakhir pada jam 11.00 malam. Ustaz Syazali dan Pn. Sasai selaku penasihat turut hadir dan berucap pada malam program tersebut. Siswa/siswi mula hadir pada jam 8.45 malam dan mula mendaftar. Selepas selesai majlis titian ilmu di Masjid Asyakirin, Ustaz Syazali bergegas ke AGM PSSGM. Majlis bermula jam 10.00 malam. Zack selaku pengacara majlis . Majlis bermula dengan nyanyian bacaan doa oleh Saudara Hanif (Pok Leh), nyanyian lagu Gayong, persembahan Montaj Exco dan aktiviti sem lepas, ucapan Presiden(Aiman), ucapan penasihat dan diakhiri dengan jamuan ringan antara penasihat dan exco PSSGM.














Ok, seramai 59 orang drpd 140 orang yg telah mendaftar pada unifest telah hadir pada malam tersebut. Jika ada sesiapa yg tidak berkesempatan untuk hadir pada AGM tempoh hari, pendaftaran masih dibuka, sila hadir pada hari Jumaat dan Sabtu jam 8.30 malam di padang kolej Baiduri. Tq


*x boleh bla bila Unit Keselamatan kunci bilik dimana makanan disimpan, bergegas tahan moto UK tu mintak bukak balik bilik tu, ambik masa juga nak suruh dia bukak.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...